Azt tudta?

A most hatályos 7/2017. (VI. 1.) IM rendeletnek teljes egészében megfelelünk!

Biztosítjuk az ügyfeleink cége felé címzett postai küldemények székhelyen történő átvételét. A küldemény átvételének tényéről haladéktalanul, de maximum egy munkanapon belül értesítjük is ügyfeleinket. Székhelyszolgáltatásunk igénybevételével nem a magánlakásához, vagy az albérletéhez érkeznek a cége levelei, ahol az is előfordulhat, hogy éppen át sem tudja  azokat venni. Ügyfelünkként nem Önhöz érkeznek az adóellenőrök, hanem hozzánk, ahol naprakész irataink során azonnali tájékoztatást tudunk adni számukra vállalkozásával kapcsolatosan.

Székhelyszolgáltatás Kecskemét - Galéria

Ezen felül…

Az ügyfeleink iratait naprakészen vezetjük! Ezen naprakész iratokat, illetve az ingóságokat az azokra vonatkozó jegyzékkel együtt a szerződés megszűnésekor maradéktalanul átadjuk.

Segítséget tudunk nyújtani ügyfeleink számára, ha vállalkozásuk körül kérdések merülnek fel. A vállalkozás világában még új, kezdő ügyfeleink számára tanácsadás keretein belül segítünk vállalkozásának típusának kiválasztására.

Székhelyszolgáltatásként nyújtott helyiségünk jól felszerelt bútorzattal és technikai megoldásokkal nyújt kellemes légkört ügyfeleink tárgyalásaik számára. Tekintse meg fenti galéria képeinket.

Kérjen székhelyszolgáltatásunkkal kapcsolatosan árajánlatot gyorsan, kényelmesen weboldalunkon keresztül!